Nu är uteserveringarna här....

2kommentarer

Idag så vaknade jag tidigt av mig själv och bestämde mig för att tvätta...hur kan tiden gå så fort då man gör något tråkigt...eller det kanske var roligt och tvätta. Sedan begav jag mig till jobbet och körde några timmar. Har hunnit med massa saker på jobbet så jag känner mig stolt över mig själv. Åkte sedan hem och tog ut mina hundar på en långpromenad i det vackra och sköna vädret. Hoppas att vädret är här för och stanna nu. När jag gick runt söder så såg jag att många av restauranger och cafeér som hade tagit fram sina uteserveringar. 1 April så är det tillåtet för dom som har tillstånd. Så nu skall vi ut med våran uteservering på jobbet.




















2 kommentarer

Anonym

06 Apr 2011 10:49

Max, bästa hamburgestället!!!

Kristina

07 Apr 2011 16:48

Godaste burgarna finns hos er och bästa personalen. Forsätt så!

Kommentera

Publiceras ej