Då är snart denna vecka över...

0kommentarer

Imorse så väckte en av mina hundar mig som vanligt och ville ha mat och sedan gå ut. Jag som trodde att jag skulle få sovmorgon denna söndag...men så blev inte fallet. Tog en promenad genom Doghill och kände hur lugnt och tyst det är här på landet.....hörde inte ett ljud från några människor eller bilar som körde omkring som hemma i Stockholm. Det kändes väldigt bra och slippa all stress och massa ljud och avgaser. Men jag skulle nog inte kunna bo här på heltid som jag gjorde innan då jag jobba inne i Kristianstad. Visst det var lugnt och skönt men man saknar ju allt liv och rörelse.

Har hunnit med och tvätta och städat idag.....det känns väldigt bra nu när man är klar och ser resultatet.
Hur lyckas man stöka ner så mycket på så kort tid...hmmm....får försöka hålla bättre ordning så man slipper hålla på i flera timmar. Men man lovar så mycket :-)

Imorgon så blir det och åka till IKEA i Älmhult. Man hittar alltid något när man är där.


Kommentera

Publiceras ej