Midsommarafton.....

2kommentarer


Kunde inte sova inatt....somnade inte förns kl.05:30 imorse.....usch...men men...när jag väl vaknade imorse så tog jag tag i och fixa en "mini midsommarstång"....klippte ner massa björkris samt massa blommor som fanns på tomten. Man är ju lite kreativ iallafall.....Senare idag så drog vi till Osby Camping för och kolla på lite midsommar firande....det var ju väldigt länge sedan jag var med på något sådant. Fick även ställa upp och leka lite lekar med barnen för det var inte många som ville ställa upp, ja så jag fick ställa upp och liva upp stämningen lite...det är ju trotts allt midsommar.

Ikväll så blev det en god drink med en supergod förätt som jag fixade till. Det blir även lite sill och potatis så man får ta sig en snaps eller två....mums...avslutar med grillad oxfilé med stekt potatis....får se vad det blir för efterrätt....kanske en god tårta :-)










Det blev en dessert med färska jordgubbar med lite smått och gott i som jag fixade till. Riktigt gott blev det fast jag bara gjorde något av som jag hittade i skafferiet och kylen....





2 kommentarer

Ida

27 Jun 2010 14:53

Ser ut som att du haft en riktigt härlig midsommar!! =D

Anonym

27 Jun 2010 17:06

Japp den är super....och tur med vädret har jag också :-)

Kommentera

Publiceras ej