Jag ute i solen...

5kommentarer

Idag så har det varit en fantastisk morgon. Åt frukost på tomten, japp detta saknar man.
Kunna bara sätta sig ute på tomten. Sedan gjorde jag mig iordning för och åka till Markaryd och köpa mig en till Soda streamer då min andra är i Stockholm.
Hade ett presentkort som jag fick för 2 år sedan.
Bättre att dricka soda vatten än att dricka massa läsk :-)
Ja man försöker ju iallafall.

Här kommer en bild då jag står vid en av mina syrenbuskar innan jag skall åka iväg :-)




5 kommentarer

Ida

20 May 2009 22:15

Bra där bossen äntligen har du fattat...sodastream rules! =)

Bossen

21 May 2009 02:21

Japp men jag har ju en i stockholm och saknar en här i huset :-)

natacha

21 May 2009 16:46

ähhh läsk är bra

Bossen

21 May 2009 17:28

Japp jag vet att du tycker det Natacha.... :-))))

Bossen

21 May 2009 17:29

Japp jag vet att du tycker det Natacha.... :-))))

Kommentera

Publiceras ej