Bilder från min lediga helg....

0kommentarer

Vad skönt det är och vara ledig ibland. Ja när det är fint väder så är det underbart.
Igår lördag så var jag ute på en lång promenad på söder.
Helt slut blev man efter den promenaden.
När jag kom hem så gick jag upp på takterassen och tog mig några glas med rosé bubbel.
Första gången i år som man satt på terassen. Senare på kvällen så träffade jag några polare.

Vi tog en drink på en pub sedan gick vi vidare till uteserveringen på medborgarplatsen och satt där och drack en öl och pratade en massa minnen.
Ibland så kan det vara skönt och bara ta det lugnt.
Mina vänner skulle jobba idag söndag så därför var vi inte ute så länge.
Skönt var det idag då man vaknade och inte var bakfull.
 
Så idag söndag så blev det en promenad längs Årstaviken med min ena hund Soya.
Och nu har man precis kommit hem från kina restaurangen efter en god söndagsbuffé.
Så nu skall jag bara softa och vila och sedan lägga mig så jag orkar jobba imorgon.
Här kommer det lite bilder från lördagen samt idag söndag :-)


Utsikten från takterassen

Rosé samt grymt goda vindruvor


Vilket väder denna lördagen var.....och mums med Rosé bubbel

Jag och Soya poserar

Vackra tulpaner längs Ringvägen

En tulpan till på takterassen


Kommentera

Publiceras ej